Citymarketing en muurschilderingen zijn een match made in heaven. Het biedt de mogelijkheid om bewoners met elkaar te verbinden en bezoekers van buitenaf aan te trekken. Een muurschildering, ontworpen rondom een ​​verhaal en geplaatst op een prominente plek binnen de gemeente, zorgt ervoor dat het verhaal verteld wordt. Een verbindende publiekstrekker die een stad op de kaart zet.

city marketing

mensen verbinden met de stad
Anti-graffiti functie

In de wereld van graffiti respecteren kunstenaars elkaars werk. Op straat zul je niet snel iemand over een andere muurschildering heen zien spuiten, iets wat 'doorhalen' wordt genoemd. Op plekken waar veel graffiti-overlast is, kan een muurschildering uitkomst bieden. Het ontwikkelen van een eigen muurschildering kan op korte termijn zelfs veel financiële voordelen opleveren door te besparen op schoonmaakkosten. Door een effectief thema te kiezen, kan een muurschildering een verbindend kunstwerk worden in elke stad.

Vertelt het verhaal van de stad

Elke stad heeft zijn eigen verhaal: een rijke geschiedenis, een belangrijke industrie of een wijk waar culturen samenkomen. Elke muur is als een leeg canvas dat eindeloze mogelijkheden biedt om dit verhaal te vertellen. MooieMuur weet het allemaal samen te brengen in een muurschildering waarin iedereen de verschillende elementen herkent. Verbeter de leefbaarheid van een stad of dorp en stimuleer de lokale economie door het aantrekkelijker te maken met de kracht van een muurschildering.

Loevesteinlaan Den Haag Zuiderpark
Asset 19art
Citymarketing 2.0
Kopie van Karski and Beyond muurschildering IJmuiden Bewerkt
Mural Leiden Karski De Hoven De Sleutels
Leefbaarheid Bevorderen
Interactie met Bewoners
White Cross Festival London Bewerkt
Een bron van inkomsten
Asset 3crosses3

Verrijk de stad, genereer inkomsten

Steeds meer gemeenten zien de meerwaarde van het inzetten van muurschilderingen. Waarom? Omdat een ogenschijnlijk kale muur een extra inkomstenbron kan worden. Door gemeentelijke gebouwen beschikbaar te stellen voor muurschilderingcampagnes door bedrijven, kunnen gemeenten zowel de omgeving verrijken als inkomsten genereren voor het onderhoud van bijvoorbeeld scholen of sportfaciliteiten. Samen met gemeenten kijken we naar de voorwaarden om het karakter van de stad te behouden en als objectieve partner werken we samen met de klant om hen te helpen het maximale uit hun muurschilderingcampagne te halen binnen deze richtlijnen. Kleur de mensen, kleur de stad.

Kopie van KARSKI
Alkmaar portieken Karski   1 Bewerkt
Creëer bewustzijn voor non-profitorganisaties

Non-profitorganisaties zijn afhankelijk van steun van onder andere gemeenten, denk aan subsidies. Maar wat als die subsidies op zo'n manier worden ingezet dat ze direct bewustzijn creëren, gecombineerd met een krachtige boodschap aan inwoners en bezoekers? Een muurschildering heeft de kracht om bewustzijn te creëren en ook om te activeren. Door non-profitorganisaties ruimte te geven op gemeentelijke gebouwen of andere structuren, kan solidariteit worden bevorderd. Zo kan de stad profiteren van mooie street art en hulp bieden waar nodig.

Merken waar wij voor werken
Asset 36arrow
Fat phills logo diap